ÖNEMLİ DUYURU!

DİKKAT!
* Korku18.blogspot.com sitesinin içeriğinde korku, vahşet ve aşırı şiddet bulunmaktadır!
* Bu siteye girmek için 18 yaş üstünde olmanız gerekmektedir!
* Siteye girmek için herhangi bir tıbbi rahatsızlığınızın bulunmaması gerekir! (Kalp,hamilelik,mide bulantısı vs.)
* Site içerisindeki materyaller kişilerde psikolojik ve ruhsal bozukluklar yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller kişilerde şok etkisi yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller sizleri şiddete götürebilir!
* Tüm bu uyarılara rağmen doğabilecek tüm problemlerden korku18.blogspot.com sorumlu tutulamaz!

14 Ağustos 2008 Perşembe

12 yaşındaki çocuk kafa kesiyor!

12 yaşındaki çocuk kafa kesiyor! (sansürsüz!)





Optimizasyon;
kafa kesme, çocuk kafa kesiyor, kafa kesen çocuk video izle, sansürsüz kafa kesme videoları, kafakesme izlesene, korkunç videolar, kafa kopartma, kelle kesme, kelle kesen çocuk seyret, kafa kesme görüntüleri

35 yorum:

Adsız dedi ki...

KAFA KESME VİDEOLARINI AYRICA TÜM VİDEOLARI İZLEDİM. VE DE DEHŞETE DÜŞTÜM. MÜSLÜMANLIĞI ÖNE SÜRÜP BUNU DİN İÇİN YAPTIKLARINI SÖYLEYENLER . YALANCININ TAAA KENDİSİDİR. MÜSLÜMANLIKTA VARMI KARDEŞİM BU VAHŞET. BUNLAR HEP MÜSLÜMANLIĞI KÖTÜLEMEK İÇİN YAPILMIŞ OYUNLARDIR. İNSANLARIN İNSANA YAPTINI, HAYVANLAR BİLE KENDİ ARALARINDA YAPMIYOR. TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

mülümanlara yazıklar olsun bir insanın canını ancak allah alır

abdulkahhar dedi ki...

arkadaş öyle konuşmayalım o çocugun ansını bacasını vatanını ailesini katletmişler oda onun hakkıdır dinde buna kısas derler kısas da allahın emridir o cocugun yerinde sizde olasnız sizde aynını yaparsınız

Adsız dedi ki...

Abdulkahhar'a sözüm.
Dindeki kısasa kısas terimini yanlış yorumluyorsun.Benim dinim herşeyin en güzelini emreder.Benim dinim vahşeti emretmez.Müslümanlık mantık dinidir.İnsanı baz alır.Kuran-ı Kerim'de bazı ayetlerin açık bazılarının kapalı ayet olduğundan bahsedilir.Bu da demek oluyor ki senin kısasa kısas anlayışın farklı oluşmuş.Allah sevgisi ve dini tam anlamı ile anlayan bir insan daha doğrusu bir müslüman bu vahşeti kısasa kısas terimiyle destekleyemez.Senin düşündüğün gibi,kısasa kısasla hareket edilseydi,Peygamber (s.a.v) Efendimiz,kendisine karşı,müslümanlığa karşı savaşan azılı düşmanları affetmezdi onları öldürürdü.Peygamber (s.a.v) Efendimizin yapmadığı birşeyi biz müslümanlar kimden öğrendik acaba?İşte ben bunu merak ediyorum...

Lütfen bilmediğimiz ya da emin olmadığımız konular hakkında insanları yanlış bilgilendirmeyelim...Hayırlı Ramazanlar...

Adsız dedi ki...

yorumları okudum bende arkadaşların yaptığı yorumlara katılıyorum bunlar gerçek müslümanların yapacakları iş değill bunları yapanlarda hiçmi vicdan yokkk gerçek müslümanlık budur diyip islamı böle şeylere alet etmesinler peygamber efendimizin bir hadisii şerifinde (size taş atana siz gül atın diye) buyurmuştur bizim dinimiz böle bi din değildir

Adsız dedi ki...

şeriat'ın cemaat'ın son evresidir görmüş olduğumuz.. bu tip örgütlenmeler her zaman örnek alınmıştır arap ülkelerinde yıllardır yaşanan şeyler bunlar. umarım din ve göreneklerimizi birbirinden ayırt etmeyi örenir hoşgörülü bi ülke oluruz.. bi can kolay gelmiyor dünyaya ve almak yeryüzündeki kimseye düşmez.

Adsız dedi ki...

Ben Bu İnsanların Ne yapmak istediĞini anlayamıorm !
Amerikaya destek diye gidip usame bin ladinin kafasını ben kescem ne bu beğinsizlik ne bu kin yha velet daha lea bu ... arkadaşlar eğer savaş çıkarda afganistana giderseniz bunların gözünün yaşına asla bakmayın günaha gircem diye korkmayın çünkü Allah'ımız savaşta yada şiddet yapıp o insan olmayan malları öldürüp çoğu kişinin canını kurtarmış olursunuz bana inanın ben bunların türkiyede doğuda kürtlerin köylülere yaptığı şeyleri izledim asla inanıpta teröristlerin arasına karışırsanız bunun cezası çok büyük ! Bana Katılıp beni destekleyenler yorum yaparak desteklesin !

Adsız dedi ki...

allah'ım o kafa kesen çocuk videosu ne öyle.korkunç. keşke izlemeseydim. zaten tam olarak izleyemedim. insanlık dışı bir şey bu. çok korktummmmm

Adsız dedi ki...

sanirim burada herkes kafasina gore bir yorum yapiyor ben de izledim bu videoyu ben son 13 yildir rusya da yasiyorum ve inaninki oyle seyler ngordum akil almaz.o sizin gormus oldugunuz 12 yasindaki cocugun anne ve babasini olduren ruslar kardesininb ayaginin dibinde bomba patlatti ve kardesi sanki bi agac bi kutuk gibi ayaksiz ne elsiz kaldi ve o cocugun gozlerinin onunde can verdi bence bu cocuk sonuna kadar davasinda hakli

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aslında bu çocuk biandan haklı ama bizim dinimiz bunu göstermiyor keselenim asalım deyıl bizim dinimi kotulu yorlarrrrr...

Adsız dedi ki...

SAVAŞLARI TEK SEBEBİ İNTİKAM BU BİZİM GENETİMİZDE VAR ALLAH İSLAMİ BİZE BU İHTİYACIMIZDAN KONTROL ALTINA ALMAK İÇİN VE ŞEYTANIN KÖTÜLÜKLERİNDEN KORUNMAMIZ KURANI KERİMİ İNDİrMİŞTİR. İSLMIZI KIRLETMEYELİM

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar herseye okeyde bu adamların kafasını kesenler sunu bunu yapanların bn kesıınlıkle musluman olduklarına ınanmıyorum her zamankı gıbı muslumanları lekelemek adına yapılan bıseydır.bu bumudur yanı sen adamın kafasını kes al kamerayıda elıne allahu ekberde.ulan bı kerede hayırlı ısınızde allahu ekberd deyın ya o zamnda ben kendı kafamı kesıcem yaaaaaaa

hizbullah dedi ki...

öncelikle selamun aleykum arkadaşlar hepiniz müslümanız diyorsunuz ve slm vermeden hemen yorum yapıyorsunuz gelelim konuya ALLAH sizi af etsin kendi kafanızdan fetva vermeyin o çocugun bastıgı yeri öperim o çocugun ailesine yapılanın yanında az bile görüyoruz nasıl müslümanları katlediyorlar ben olsam adamın gövdesinde birleşik bir parça et bırakmazdım siz ne diyorsunuz yok dinde kafa kesmek yokmuş yok dinde katletmek yokmuş onlar katletdiginde hoştur izlersiniz biz katlattigimizde aaa dinde kafa kesmek yok hadi işinize bakın fetva çıkarmayın çocuk iyi yapmış keşke kulaklarını kesip agzına bıraksaydı hade selamun aleykum ALLAH a emanet olun fetva çıkarmayın

Adsız dedi ki...

Arkadaş benim dinim 12 yaşındaki bi cocuğa dedesi yaşındaki adamın kafasını kesmesini emredemez ne olursa olsun o bi insan bari sıkın kafasına cok acı cekmeden hemen dünyadan göcüp gitsin .. benim dinim insanları kafasını kesmeyi emretmez .. münafıksınız siz münafık ..

Adsız dedi ki...

insanlık adına kötü bişey elbette.ama bütün yorumlar müslümanlık adına gelmiş.videoda müslümanlık yada dine dayalı hiçbir şey yok.fona dini müzik koymak Allahu Ekber diye bağırmak yada başına arapça yazılı şeyler bağlamak bunu müslümanlık adı altında yaptığını göstermez.bizim ülkemizde böyle şeylere rastlanmaz çünkü bizler islamiyetin hoşgörü kardeşlik dini olduğuna inanıyoruz.zaten islamiyet azgın ve sapkın arap toplumunu hizaya getirmek için yollandı ama bu gösteriyorki hala bi değişme yok.dünyadaki bütün pislikler arap toplumundadır görüyorsunuz

Adsız dedi ki...

tuncaybabamısın nesin peygamberimizde araptı araplarda bizim kardeşimiz böyle şeyleri sadece araplarmı yapıyor kendi milletimizin icinde böyle şeyler sıkca oluyor sen önce bi etrafına bak ..

Adsız dedi ki...

bu yapılanların hiç birini hiç bi müslüman bi müslümana yapmamaktadır.bu yapılanlar sadece biz müslümnaların adını lekelemektedir.ahiret gününde hepsine teker teker hesap sorulacaktır.çünkü Allah ın verdiği canı sadece Allah alır.bu yapılanlar insanlık dışı vahşettir.

Adsız dedi ki...

cok merak edıyom Yuce yaratıcının hangı kıtabında ınsan oldure bılırsınız yazıyo(yaz mıyo tabı kıde)bunu yapan ınsan olamaz nerde gorulmus bır muslumanın dıger bır muslumanı oldurdugu.

Adsız dedi ki...

ne demek müslümanlar böyle yapmaz;
bizim din kadar gaddar bizim din kadar esnek bi din yoktur yeryüzünde adamı keserken allahu ekber dio hayvan herif sen nası bi dine boyun eğiyosun sen nası bi öncü edinmişsin nası bi dinin gösterdiği yolda gidiosunda allahın verdiği canı alıyon. Yok arkadaş bende ELHAMDÜLÜLLAH müslümanım ama gerçek müslüman yer yüzünde kalmadı :/ (DeRsİmLi GeNcO)

Adsız dedi ki...

ALLAH TEVRAT TA ZEBUR DA İNCİL DE VE KURAN İ KERİMDE ÖLDÜRMEYEYECEKSİN DİYOR....!

Adsız dedi ki...

allah bunu yapanların belasını versin ben böyle bir şey görmedim yazıklar olsun insanlara hepsinin beyni sulanmış yazıklar olsun yazıklar olsun??

Adsız dedi ki...

Allah böylelerini ıslah etsin izlerken dehşete düştüm bunlarda allah korkusu diye bişe yok allah afftsin ne iyelim

Adsız dedi ki...

hadisi şerif kitaplarını açıp üşenmeden okursanız.kısasın olduğunu öğrenirsiniz.ailesini katledene hapis cezasını uygun gören varsa orasıda size kalmış

Adsız dedi ki...

bu görüntüler inanılmaz korkunç allah böylelerini bildiği gibi yapar

Adsız dedi ki...

Asıl suç çocukta değil aslında daha 12 yaşında asıl suç bunun annesinde babasında bu ççocuğa nasıl öğretmişlerse çocukta öğrendiğini uyguluyor arkadaşlar isim wermedim ama diğer yorumlardada beni görebilirisniz bunun başı sadece ve sadece cehalettir cehaleten kaynaklanan bir olaydır bu hepimiz kendi hayatımızın değerini bilelim

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar benim aileme eziyet etcekler değil kafasını kesmeyi vücudunda parça bırakmam yemin ederim ailem sevdiklerim için yapamıcağım şey yok durduk yerde insan tabikide kafa kesmez ama aileme eziyet edenlere inanınki acımam cehenneme atsalar hinede acımam

Adsız dedi ki...

insaallah bu cocugun da kafasini boyle kesen biri cikar

Adsız dedi ki...

simdi benim anlamadigim neden bunu yapiyorlar. O kafasi kesilenin ne sucu vardiki yaptilar?

Adsız dedi ki...

hepinizin dediklerine katılmıyorum kim ne olursa olsun allahtan başkası çan alamaz birgün geleçek kıyamet kopaçak ozaman kimin ne olduğunu herkez göreçek ben bunları gördükten sonra kınıyorum insanları allah insanları çan alsın diye deyil iyilik duğruluk yapsındiye yaratmış insanlar kötülük yapa bilir ama insan öldüremez o insan öldürenler kıyamet gününde nasıl hesap veriçekler bilmiyorum allah onlara akılfikir versin

emıne dedi ki...

arkadaslar allahın kanununda kafakesın dıye bırsey yoktur lütfen aklınızı basınıza toplayın

emıne dedi ki...

allahın bu insan oglu cok nankör okadar güzel nimetler mucızeler sevgıler güzellıkler vadetmıssınkı gel gelelım bunnarın hıc bırını ıstemezler hep kötülük ısterler allahım sen bıze akıl fıkır ver

Adsız dedi ki...

ESSELAMU ALEYKUM. SUBHANALLAH... BAKIYORUM DA HERKES KENDI KAFASINA GORE FETVA VERMIS... BIRI DEMIS "BU ALLAHIN HANGI KITABINDA VAR KAFA KESMEK" OTEKI DEMIS "BUNU YAPANLARIN ALLAH CEZASINI VERECEK" SUBHANALLAH... SIZ DININIZI NE KADAR OGRENDINIZ KI DE KENDI KAFANIZA GORE FETVA VERIYORSUNUZ... KURANI BIRAZ ACIP OKUMUS OLSAYDINIZ, GERCEGIN NE OLDUGUNU ANLARDINIZ.. KURANI KERIMI OKUYUN SONRA BIR DE EASULULLAH [SAV]'IN SUNNETINI OKUYUN VE SONRA DA SERIATI OKUYUN, OZAMAN ANLARSINIZ KAFA KESMEK VAR MI YOK MU ! KISASA KISAS ! "Bakara /178. Ey iman edenler! Öldürülenler hakkında size kısas farz kılındı. Hüre hür, köleye köle, kadına kadın (öldürülür). Ancak her kimin cezası, kardeşi (öldürülenin velisi) tarafından bir miktar bağışlanırsa artık (taraflar) hakkaniyete uymalı ve (öldüren) ona (gereken diyeti) güzellikle ödemelidir. Bu söylenenler, Rabbinizden bir hafifletme ve rahmettir. Her kim bundan sonra haddi aşarsa muhakkak onun için elem verici bir azap vardır." ALLAHU AKBAR !

Adsız dedi ki...

Aynen sana katiliyorum

Adsız dedi ki...

e bu videoların çoğu açılmıyor ki

Adsız dedi ki...

Kesinlikle haklısın allahu ekber

Genel Optimizasyon

korku korku ogrish ogrish giyotin giyotin kafa kesme kafa kesme korku videoları korku videoları korkunç korkunç korku izle korku izle otopsi otopsi korku sitesi korku sitesi korku siteleri korku siteleri korkunç videolar korkunç videolar otopsi otopsi izle izle izle video video youtube youtube izlesene izlesene korku hikayeleri korku hikayeleri video izle video izle kafa kesme izle kafa kesme izle infazlar infazlar dehşet dehşet hayalet hayalet işkence işkence sezeryan doğum sezeryan doğum doğum izle doğum izle ruh çağırma ruh çağırma satanizm satanizm satanist satanist satanistler satanistler kürtaj kürtaj