ÖNEMLİ DUYURU!

DİKKAT!
* Korku18.blogspot.com sitesinin içeriğinde korku, vahşet ve aşırı şiddet bulunmaktadır!
* Bu siteye girmek için 18 yaş üstünde olmanız gerekmektedir!
* Siteye girmek için herhangi bir tıbbi rahatsızlığınızın bulunmaması gerekir! (Kalp,hamilelik,mide bulantısı vs.)
* Site içerisindeki materyaller kişilerde psikolojik ve ruhsal bozukluklar yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller kişilerde şok etkisi yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller sizleri şiddete götürebilir!
* Tüm bu uyarılara rağmen doğabilecek tüm problemlerden korku18.blogspot.com sorumlu tutulamaz!

26 Temmuz 2008 Cumartesi

Korkunç eziyetler

Hayvanlara yapılan korkunç eziyetler !



Optimizasyon;
eziyet
izle, eziyet video, eziyet videoları, seyret, işkence izle, izlesene, videolar, hayvanlara yapılan işkence ve eziyetler, katliam, korkunç video, korkulu videolar, youtube işkence, canlı canlı, eziyet görüntüleri,vidyolar

60 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlar insan felan deil yaaa hayvanını derisisoyuluyo canlı halde hala yaşıyo bari böle bi kötülük yapıuyosunuz öldürün beeee

Adsız dedi ki...

işkence onlara layık iğrenç içim acıyor insanlık dışı böyle birşey olamaz

Adsız dedi ki...

insan oğlu hiç değişmez

Adsız dedi ki...

Bu sitedeki birtakım görselliklerin insanlık dışı olduğunu kabul eden kaç insan olabilir diye düşünüyorum?

Adsız dedi ki...

insandenilirdi,insana...
insan önüne geçti,
şeytanında hayvanınta,birtür bunlar
evrimgeçirmiş yaratıklar....
topragın kabullenmesi bilezor bunları

Adsız dedi ki...

hayvanlara o iskenceyi yapanlar
ben insan diymiyecegim,insandan
baska ne denir orasini da size birakiyorum

Adsız dedi ki...

bunlar insan deil vahşetin önde gideni aynı şeyi onlara yapmak isterdim ama daa çok acı çektirerek izlerken ağladım resmen çok dokundu hayvanların canını yakamaları

Adsız dedi ki...

elbet birgün hesao günü geldiğinde aynı eziyetle kerşılaşacaklar ama bu canilere öbür dünyada ölüm yok onlar ebedi azap cekecekler islam dini bunu haram kılmıştır dinimizde hayvanlara eziyet yasaktır allah onların cezasını versin inşallah

Adsız dedi ki...

VAYKİ VAY AH BE YALAN DUNYADA PARA HIRSI HERSEYİN ÖNÜNE GECMİŞ YA BOYLESI INSAN MUSFETELERIYLE AYNI HAVAYI PAYLASTIGAMAMI YOKSA BU VAHSETE YAPANLARLA AYNI IRKI TASIDIGIMAMI YANAYIM BİLEMEDİM,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bu yapılan insanlık dışı bişe benim içim acıdı.hnimr insanlığımdan utandım aklım almıyo para hırsı insanları körmü etti öldürün bari.

Adsız dedi ki...

ZAMAN GELECEK HAYVANLARA YAPILAN TÜM EZİYETLERİ HAYVANLAR DA İNSANLARA YAPACAKTIR(ÖBÜR TARAFTA)

Adsız dedi ki...

ne sölesen az valla yazık insanlar ne hale gelmiş artık şaşırmıyoruz bile

Adsız dedi ki...

VALLAHİ DİYECEK BİRSEY KALMAMIŞ ARKADAŞLAR DEMEK İSTEDİKLERİMİ ÇOK AMA ÇOK İYİ BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞLAR BUNLARIN BEYİNLERİNE KAZINMIŞ OLAN PARA HIRSI VE BU VİCDANSIZLIK OLDUGU SÜRECE DAHA COK BU TÜR GÖRÜNTÜLERLE KARSILASACAGIMIZI TAHMİN EDİYORUM UMARIM BU DÜNYA CIKARLARINI DÜŞÜNEN BU SADİST RUHLU İNSANLAR AHİRET HAYATI İÇİNDE BİR DÜŞÜNCE SAHİPLERİDİR ALLAH YARDIMCILARI OLSUN

Adsız dedi ki...

Bunlar o kestikleri hayvandan dahe hayvanlar. İnsanlığa sığmav buyaptıkları...

Adsız dedi ki...

lanet olsun böle insanlıgaa ne yazzık ki o kadar da insanlıkları kalmamış bunların hayvanlara eziyet edenleri Allah ta onlara eziyet ettirsin cani insanlar

Adsız dedi ki...

allah belanızı versin ölünce kıyamete kadar deriniz yüzülür inşallah. şerefsizler

Adsız dedi ki...

Bunların hangisi insan, hangisi hayvan anlamadım! Bu hıyarları toplayıp diri diri yaksan, birde bunları adam yerine koyarlar.

Unknown dedi ki...

gercekten bunlar insanmi diye dusunuyorum evet insanlar oyleyse biz neyiz? ya icim gidiyor bu hayvanlari boyler gorunce ya vallahide billahide agladimya caniler bari oldurunde souyunya derisini aslan bile avinin canini almadan yemiyor ya bir hayvan kadar dusunceli bile degilsiniz yemin icerimki bunu yapanlari o hayvanlarin onunde hic acimadan onlari nasil diri diri soydularsa bende soyarim gercekten yaparim bunu artik bunlara bir son vermek lazim ve bu isi ve bu isi yaptiranlari naletliyorum ve ozelliklede siz zenginlere soyluyorum artik birakin bu hayvan derisi elbiselerinizle hava atmayi gerci onlarda vicdan yokturki sanki duvara soylemisim

hizbullah dedi ki...

s.a arkadaşlar hayvanları öldürüp işkence yapıyorlar ama onların başınada gelecegini düşünmüyorlar yav bunları bana verseler ben hayvanlara yapılanın 15 20 katını onlara yaparım onları önce sogukta bekletirim -15 derecede sonra 1200 derece sıcak suda kaynatır derilerini yüzer kulaklarını ve hayalarını keser cebine bırakırdım

Adsız dedi ki...

bunlar insan değil bunlar hayvan desem hayvanlarında nasıl eziyet çektiğini görüyoz allah belanızı versin

Adsız dedi ki...

bundan sonrada kürk gyenlere savaş açıyorumm

Adsız dedi ki...

ya nasıl insanlarsınız hiç mi viçdanınız yok sizin allah belanızı vewrsin işallah sizde can çekerek ölürsünüz ne istediniz bu garib hayvanlardan deriside etide bi şeye yaramaz
siz insansanız ben hayvanım sizeinsan diyen varlık varsa allah onunda belasını versin küfür etmiyorum çünkü siz insanlıkdan nasibini almamış mahlukatlarsınız ne diyim o kürkü giyenin de alanın da allah o havancıklar nasıl can verdiyse onun canında öyle alsın yapanında giyenin de allah bildigi gibi yapsın

Adsız dedi ki...

bizim allah yoluna kestigimikurbanlara etmediklerisöz kalmayan hayvan sever ler nerde merak ettim

eftelya07 dedi ki...

tek kelimeyle vahşet igrençlik ötesi böyle insanlık olmaz yaaa hayvan bile bunlardan daha insan hayvan kadar da olamıyorlar ne geçiyor ellerine onları bir faydası var mı hem can yakıp hem de böylesine bir vahşete ne gerek ne diyor mevlana yaradılanı severim yaradandan ötürü ben böyle insanları allaha havale ediyorum.

Adsız dedi ki...

şu mubarek gecede kahrı perişan olun ahirette aynısını o hayvanlarda onlara yapacak nasılsa biliyorum genede gördüğüm için perişanım

caner dedi ki...

allahım sen ısla et yarabbim

Adsız dedi ki...

allah hepinizi ıslah etsin ins ölümünüz bu haywanlardan beter olsun. nerdeyse agladım ya haywanın gozlerı dolmus aglıyordu resmen x(

Adsız dedi ki...

bunlar insan deil ya bu kadar hayvana işkence yapıosun ve yatana yatıp uyuyabılıosun bı ısnan bunu yapmamz bunlar insan deıl ya hayvanlarda can tasıo off allhım off neler var dunyada off

Adsız dedi ki...

YAAA BEN BUNU İÇİMACIYARAK İZLEDİM...VE GERÇEKTEN BUNLARI YAPAN İNSANMI??BENCE İNSAN DEYİL ÇÜNKÜ ONLAR İNSANSA BEN İNSANLIĞIMDAN UTANIRIM YAA ...BEN BİRHAFTALIK KEDİ YAVRUSUNU YAŞATMAK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPARKEN BUNLARIN YAPTIĞI NEDİR YA TİCARET İÇİN YAPILAN OCANLI HAYVANLAR YAA

Adsız dedi ki...

O hayvanlar Ahirette dile geldiğinde vay bu insanların haline vay ki! Ama tek suçlu o insanlar değil. O hayvanların kürkünü alıp üstüne giyinen insanlar. Sadece kafa derisi yıpranmaması için diri diri hayvan yüzmek ne demek. ALLAh'ım hepimizi hidayete erdirsin.

Adsız dedi ki...

hepsi allahından bulsun özellikle kürk giyenler

Adsız dedi ki...

bu yabanilik nerden çıktı lan kalkıpta o hayvanları yere vuruyosunuz bu yabanlik ne lan öle korku salıyorsunuz hayvanlar git kardeşim bi kerede vur silahla ölsün kalkıpta eşkiya gibi canlı hayvanın o hayvan ne ilk baştaki onuda çıkaramadım ama canlı işte bu yabanlik ne lan ha canlı canlı derisini kopartıyosun sen ölmeden sana otopsi yapasalar ne olursun yaw böle saçma sapan işler gelmeyin ya şimdi yazacam küfür ama kontrol ediyolar diye yazamıyom

Adsız dedi ki...

allah bunların başınada aynı acıyı versinde biz ne yapıyormuşuz diye anlasınlar hayvanlar bile yiyecekleri hayvanın canı çıkana kadar bekliyorlar bunlar hayvanlardan daha aşağı tabakada varlıklar daha ne demeli

Adsız dedi ki...

ALLAH bunların belasını versin.Kendilerininki can o masum hayvanlarınki patlıcan!!Ahirette o hayvanlara yaptığınız eziyetin cezasını kat kat fazla verirsiniz İnşallah!!Bu yaptıklarınız yanınıza kalmaz.
Hem de hayvanları canlı canlı soyuyorlar.Bari öldürün be!Kafasına basıyorlar masum hayvanların.Allah o hayvanları işkence edesiniz diye mi yarattı?
Söylenecek tek söz:

ALLAH BELANIZI VERSİN!!

VE KÜRKE HAYIRRRR!!!!

Adsız dedi ki...

“Sakın Allah’ı, zalimlerin yaptıklarından gafil sanmayın. O, onlara vereceği cezayı, gözlerin dışarı fırlayacağı bir güne erteliyor sadece”
--{Âyet-i Kerime}--

Adsız dedi ki...

allah utala gören ve bilendir bu yaratıkların yaptıkları yanlarına elbet cezalarını çekecek bu şerefsizler

cigdem dedi ki...

çin ve japonya'daki canavarlar yapıyor bunları bildiğim kadarıyla.. böyle vicdansızlara Allah cezasını verir elbet..

Adsız dedi ki...

uln bunu yapan şerfs..ler elime geçecek ki ben de aynısını bunlara yapayım.şunu söyliyeyim ben ateistim ama bu bir şerfszlkten öte değildir.hayvanın gözüne bakınca gözlerim doldu yazık ünlü fahişeler modaya uysun diye hayvanların suçu ne.

Adsız dedi ki...

yazıklar olsun ALLAH belalarını versin

Adsız dedi ki...

yüce rabbim bunların cezasını elbet verecektir kötülerin zulmü hiçbir zaman karşılıksız kalmaz ne diyim arkadaşlar.....

Adsız dedi ki...

gördüklerim karşısında şoka uğradım. vaziyetin bu denli vahim olduğunu bilmiyordum. insanlık bitmiş yerine ....... gelmiş.(bu boşluğu neyle doldursak kifayetsiz kalır.)

Adsız dedi ki...

bunların yaptıkları tamamen hayvanlık aslında hayvanlık dıyozda derken hayvanlara hakaret oluyor bunlar hayvan bıle olamaz ınsan degıl ınsanlıktan nasıbını almamıs canılerr

Adsız dedi ki...

bunlar insan deyil allah belalerını versin hayvan diyecem hayvana haksızlık etmiş olacam teşekkürler

Adsız dedi ki...

sizin ırkınız bi kere ırk değil siz o hayvancağızların dışkısı bile olamazsınız dışkıya yazık.bir takım kefaşe süslenecek diye yaptığınız katliama bakın buna göz yuman tüm dünyaya lanet olsun avrupa birliğine lanet olsun çoluğunuzdan çocuğunuzdan doğal afetlerden çıkacak cezası elbet sadece bu dünyada değil ahirettede vereceksiniz acı acı hesabını ozaman oağlayan hayvancağızlar gülecek karşınızda

Adsız dedi ki...

allah belanızı versin adiler.şimdi orda olsaydım aynılarınıyapardım.o hayvanların dili olsaydı utanırdınız dilerim aynı şeylere maruz kalasınız gavurlar

Adsız dedi ki...

insan olduğum için utanıyorum...

Adsız dedi ki...

Cehennemde ateşiniz bol olsun...!

Adsız dedi ki...

Seyrettim ama orda insan göremedim hayvanlar ve hayvandan aşalık yaratıklar var onlara insan denmez. münafıklar cehennemlikler

Adsız dedi ki...

adı ınsan diye geçen o cani aşağılık yaratıkları bulsam aynı sekilde gözü önünde önce ailesinin sonra da kendisinin derisini canlı canlı ve daha işkenceli şekilde yüzerdim.şerefsizler okadar korkak ki kamerada yüzlerini göstermiyorlar güçleri sadece masum hayvanlara yetiyor allah belalarını versin eğer dünyada adalet varsa bunlar kolay ölmesinler.

Adsız dedi ki...

bunlar ne acımasız bn acıyarak izledim allah bunların belasını versin biz insanlarçok aacımasız

ahmet dedi ki...

dünyadaki en vahşi yaratık insandır bence

Adsız dedi ki...

cennet ucuz degil cehennem kuzumsuz degil burdan anlayın

Adsız dedi ki...

Videoyu izlerken hayvanların o bakışlarından sonra insanlığımdan utandım. Uzakdoğuda ki paraya tapan hayvanların kürklerini alanlara ve dünyadaki parababası zengin züppelerinin de giydikleri bu kürkleri yere göğe sığdıramamalarına ilişkin acıyorum onlara...

Adsız dedi ki...

bunlar insansa ben bu saatten sonra hayvanım

Adsız dedi ki...

ya bu ne gözünden yaş geliyor vahşetiler bide yüzlerini kapatıyolar hayvan severlerde bunlara aynısını yapsın insan derisi anta kürkk nası oluyomuş çıplak çıplak kanlar içinde dolaşsınlar!

Adsız dedi ki...

bunlar insansa ben artık yaratığım!

ayrıca bu izlediğimiz herşey gerçekte oluyoda çekilip bu siteye atılıyo

Adsız dedi ki...

bunu yapanlar ve bu kürkleri giyen kadınlar inş aynı acıyı kendileri yaşarlar...

Unknown dedi ki...

Allah'tan korkmayan imansız pis put peresler

vertigoegos dedi ki...

İlahi yarabbi, bedduam olsun ki; bunları yapanlar ve onların 7 göbek soyu sopu çocukları, aynı acıları çekerek sürüm sürüm sürünsünler. Amin...

Adsız dedi ki...

büütün uzak doğuluların anasını bacısını sikiyim

Genel Optimizasyon

korku korku ogrish ogrish giyotin giyotin kafa kesme kafa kesme korku videoları korku videoları korkunç korkunç korku izle korku izle otopsi otopsi korku sitesi korku sitesi korku siteleri korku siteleri korkunç videolar korkunç videolar otopsi otopsi izle izle izle video video youtube youtube izlesene izlesene korku hikayeleri korku hikayeleri video izle video izle kafa kesme izle kafa kesme izle infazlar infazlar dehşet dehşet hayalet hayalet işkence işkence sezeryan doğum sezeryan doğum doğum izle doğum izle ruh çağırma ruh çağırma satanizm satanizm satanist satanist satanistler satanistler kürtaj kürtaj