ÖNEMLİ DUYURU!

DİKKAT!
* Korku18.blogspot.com sitesinin içeriğinde korku, vahşet ve aşırı şiddet bulunmaktadır!
* Bu siteye girmek için 18 yaş üstünde olmanız gerekmektedir!
* Siteye girmek için herhangi bir tıbbi rahatsızlığınızın bulunmaması gerekir! (Kalp,hamilelik,mide bulantısı vs.)
* Site içerisindeki materyaller kişilerde psikolojik ve ruhsal bozukluklar yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller kişilerde şok etkisi yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller sizleri şiddete götürebilir!
* Tüm bu uyarılara rağmen doğabilecek tüm problemlerden korku18.blogspot.com sorumlu tutulamaz!

22 Nisan 2008 Salı

Canlı inek kıyma makinası!

İneği canlı canlı geliştirilmiş kıyma makinasının içine atıyorlar.


video


canlı inek kıyma makinası, canlı ineği kıyma makinesinin içine atma, video izle, korkunç videolar, korkunç resimler, ogrsh, korku hikayeleri, cinayetler, esrarengiz olaylar, vahşet, dehşet, vahşet izle, dehşet izle, vahşet görüntüleri, dehşet görüntüleri, korkulu olaylar, korkunç cinayetler, işkence, işkenceler, korkunç işkenceler, işkence izle, işkence seyret,

61 yorum:

Adsız dedi ki...

vicdansızlar aslında sıze soylenecek cok sey var ama nese ANLADIN SEN ONU...

Adsız dedi ki...

Bir insan bunu nasil yapabilir ya ben anlayamiyorum. Ya hicmi kalp yok sizde. O inek sizden bir gün bunun hesabini soaracak. hemde nasil..göreceksiniz. bunun bir hesabi olmali ya. mecbur olmali. ne istediniz o masum inekten. eminim oda bir insan kadar aci cekmistir.

Adsız dedi ki...

bunu apanların allah belasını versin cehennemin en dibinde yansınlar

gulcan dedi ki...

al bide bela bendennn bunu izleyen herkesinn ahı ayaklarınıza dolaşsın inş. ben bi hayvanseverim hayvanısevmeyen bi insan bile bu vahşeti izleyemez.. gözyaşlarıma mani olamadım o inek yapmayın naptım ben size diye bağramıo ama öbür tarafta sizin bunu söylecek gücünüz dahi olmayacak bunları yapan yere açılan bi çukurla bile kıyaslanamayacak kadar alçak insanlıkla alakası olmayan psikopat meçhul şeyler evet sizin adınızı koyamıyorum nedir sizin adınız ne???????:(:(

Adsız dedi ki...

insanlıktan nasibini almamışlar bunu yapanlar dilerim bunu yapanlar da dilerim o inekten daha berbat bir şekilde acı çekerek ölürler allah bu yapılanların hesabını soracak hiçmi içinizde sevği kalmamış gerisinii bibliyorum

Adsız dedi ki...

ya böle Bişe olmas nekdar iğrençisiniz yaa yasık vallahi yasık :( :(

Adsız dedi ki...

bu tip siteler ve görüntüler pek çok.doğruluğuna inanmak gelmiyor içimden.bu parçalanınca boku bağırsağı derisiyle.ne için kullanılır nerde yapılmış bu tüm vahşet dolu sahneler.ne sbebi yazıyo.ne yeri zamanı.nede gerçekliği hakkındada bilgiler olmalı alt yazı olarak.eğer gerçekse bunlar.insan değiliz insan ziyanlığıyız.çok üzgünüm yazık hayvancıklara

Adsız dedi ki...

allah belanızı vere nedirlan boyle yazık bir inegi böyle masumca öldurmek valla benim icim siz di allah belanızı vere size allaha emanet ediyorum..

Adsız dedi ki...

lan ne şerefsiz insanlarsınız sizz sizde hiç mi vicdan yok kalbiniz sızlamadımı o ineği oraya atarken ne dimki insanlar ne ekerse onu biçer allahda öbür tarafta size aynısını yapsın..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar midem kalktı yaa bunu kim yapar allah kahretsinnn bunu yapanlar derhal dava edilmelli ama kim yaptığını bilmiyoruz

Adsız dedi ki...

arkdaşlar bitek bu inek olsa nese dicem demekki heregün böle kaç inek ölüyooo yaaa

Adsız dedi ki...

bunu yapan vicdansızlar insanlardan herşey beklenir bunlara insan gözüyle bakanın gözü çıksın bu dünyası varsa öteki dünyasıda var allah sizi bildiği gibi yapsın vicdansızlar

Adsız dedi ki...

size söyleyecek tek sözüm var ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN NASIL CAN VERECEKSİNİZinsanların kalbi nekadar katılaşmış acıyorum halimize

Adsız dedi ki...

kör seytanınızdan bulun allah bınkere belanızı versın yazıklar olsun izlerken ınsan bakamıyo siz insan değilsiniz

Adsız dedi ki...

İNSANI İNSAN YAPAN İSLAM AHLAKIDIR ALLAH DAN korkanlar en ufak bir canlıyı bırakın, kul hakkına girer diye cansızlara bile zarar vermezler. Kardeşlerim, hep birlikte islama yönelelim ve mazlumun hakkını zalime bırakmayalım. selametle...!?

Adsız dedi ki...

ben sahsen insanları tanıdıkca hayvanları sevmeye baslıyorum yazık dimi öyle hayvanı kesiyorsunuz

Adsız dedi ki...

ALLAH KAT VE KAT BELANIZI VERSİN CANİLER BENCE O MAKİNAYA O İNEGİ ATANLARI ATMAK GEREK

Adsız dedi ki...

Yorum yok.. içler acısı bir durum!

samsun gülcan dedi ki...

ya ne kadar vicdansızsınız ya bunu yapan kımse ALLAH onların cezasını verıcektir emınım o hayvan ne yaptı ki size boyle seyler yaptınız bu yaptıklarınız cezasız kalmayacaktır öbur tarafta ne yapacaklar acaba siz de kalp denılen bı sey yok bakalım bu yaptıgınızı nasıl oduyeceksınız ben şuan onu izlerken bıle elerım tıtredı izleyemedım bakamadım bıle

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar inek canlı değil dikkat ederseniz ve amaçları hastalıklı hayvanları yok etmek...

Adsız dedi ki...

bunu yaptıran zihniyet ölmek için yalvaracak yaşarken ölümün tadına varacak...!

Adsız dedi ki...

inek zaten ölü fondan inek sesi vermişler.parçaladıkları inekleride köpek maması yapacaklardır.

Adsız dedi ki...

bunu yapan insan mı

mogollar dedi ki...

ey tek disi kalmis medeniyet
demokrasi savunuculari
humanist gecinenler
"Herşey sevmekle başlar"

--------------------------------------------------------------------------------

"Herşey sevmekle başlar" diyor şair.sevmek, hem de çıkarsız, hesapsız, riyasız.mevlana gibi yaratılanı yaratandan ötürü sevmek.hatalarıyla, günahlarıyla...

Çiçek nedir görmeden bozkırlara dalmışsan
Çaldığın kapılardan hep nasihat almışsan
Üstelik bu alemde aşktan mahrum kalmışsan
Desene ki güzelim, sen hiç yaşamamışsın

Su verdiğin goncalar açmadan soluyorsa
Sığındığın geceler insafsız oluyorsa
Üstelik bu hikaye aşksız son buluyorsa
Desene ki güzelim, sen hiç yaşamamışsın

Güzellik bakan gözdeymiş.niyetmiş herşeyi güzelleştiren, olmazları olduran.sevgi açılmayacak sanılan, üzerine kilit vurulan tüm kapıların anahtarıymış.tam da ümitsizliğe ramak kala doğuruverirmiş güneşi üzerimize yaradan; parlak ve sıcak... sevmek gerek sevmek.
hayvani sevmeyen dogayi sevmez dogayi sevmeyen insanimi sevecek???
bir hayvana boyle bir olum yasatan bir insan (ne kadar insan denilebilirse) acaba bir insana neler yapabilir
LUTFEN UYANALIM olum uykusundan sarsalim kendimizi silkinelim dinc olalim nereye kadar bu gafletin sonu
bu gidisle yarin birgun o inegin yerine buluveririz kendimizi

bati bati dediklerin yaptiklari bunlar
birde bizim kurbanimiza laf ederler
aramizdan bazilarida bunlara canak tutarlar
eyyyyyyyyyyy panter nerdesin????
buralarda rant yok diye sesin solugun cikmiyormu
zaten onlarin konustuguna ne bakiyorsun
medya karsisinda hayvan sevgisi derler
bric partisinde kurk sevgisi

Adsız dedi ki...

sizin ve sizin gibilerinin yeri sizce neresidir?cehennem bile sizi kabul etmez sen eşin dostun ahbabın hatta alayınızın inek makınası değilde dumbuk makınası yapıp içine atmalı

Adsız dedi ki...

yazıkk yhaaa çokk yazık insan değilsiniz yha sizz o hayvana binnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kere kurban olsunn insan olsanız vicdanınız sızlar birazzz o hayvandan daha aşşalıksınızzzzzzzzz şerefsizlerrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

yaw nedir sizin bu yaptığınız ineğinde canı var allah kimsenin yaptığını yanına bırakmaz bunu yapanlarda aynı şey başına gelir...

Adsız dedi ki...

dünya nerreee gidion sen bee!!! Allah sonumuzu hayır etsin. sadist manyaklar, bunları cehennem bile kabul etmez. Böle şerefsizleri Allah kahr-u perişan etsin inşallah..

Adsız dedi ki...

bunlari yapan herkezi allahin vicdanina birakiyorum bunu yapan bir insan olamaz bir kopegin vahsiligi%26 olurken bir insanin vahsiligi nasil %68 olabilir allah sizi bildigi gibi yapsin inss

Adsız dedi ki...

siz nasıl ınsansınız bu ıneklerın ne gunahı benu yapanların allah onlarıda oyle yapsın ve cezasını versın onlar bızım ıcın bır velı nımet onların sutu bıze lazımmm

Adsız dedi ki...

yha bunu yapanların insan olmasına imkan yok. . . öbür tarafta onlarada bunun 5 katı yapılcak . ..

Adsız dedi ki...

"o gün gelirki herkesin dili eli gözü ve tüm organları yaptıklarını gördüklerini sen istemeden anlatır.."
bunu bilen insanlar böyle bir vahşeti yapmazlardı.. Allah bu gibi kişilere gereken cezaları verecektir.

Adsız dedi ki...

bu ne insan bi keser yani resmen içim kalktı iğrenç ötesi hayvana acımayan insanada acımaz kesinlikle vicdan kalmamış ülkede!!!!!

zupott dedi ki...

allah sizin belanızı versinn.. nasıl ınsansınız sız ya.. ınsan bıle degılsınız sızı ınsan yerıne koyanlarda ınsan degıldır... buna yuregınız nasıl dayandıı o hayvana nasıl kıydınız yaa asıl o bır hayvan degıl sızın gıbılır hayvan gercı sıze hayvan lafını bıle yakıstıramıyorum o sıfata bıle layık degılsınız...ALLAH BELANIZI VERSINN.o hayvanın cektıgının kat katını cekersınız umarımm.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Leonidas ben şunu düşünüyorum bu inek videosu çok iğrençtir bunu kabul ediyorum bu bir vahşettir ancak bed dua etmeyiniz.Benim kaatimcebu inek en başından beri canlı değildi çünük oratada kan yoktur ve inek ilk atıldığında hiç hareket etmiyor bence bu inek uyutulduktan sonra kıyma makinesine atıldı.Çünkü yanındaki et parçalarıda onun gerçekliğini sınıyor saygılarımla...

kemal dedi ki...

YAŞASIN ZALİMLER İÇİN CEHENNEM

Adsız dedi ki...

Zavallı İnek ve Zavallı bu inekden yapılacak kıyma yiyecek kişiler. Bi yandan inek derisi, bağırsağı, b.k...

Adsız dedi ki...

size insan diyenin insanlığından şüpe ederim sizin yatacak yeriniz bile yok

Adsız dedi ki...

vijdansızlar okıyma makinesine siz girmeniz lazımki anlardınız acı çekmek nasıl oluyor

Adsız dedi ki...

Allah sizi hidayete erdirsinki arkanıza dönüp baktıgınızda biz ne yaptık diye hergün o hayvanın çektigi acının on mislini çekin ( lütfen arkadaşlar müslüman oldugumuz için şükredelim o canilerin yerinde belki bizde olabilirdik ALLAH KORUSUN......

Adsız dedi ki...

GERÇEK İLİM MURŞİT İLİMİDİR BİR MURŞİTİN YANINA DİZ ÇÖKELİM DİNİ ÖGRENELİM BİZ CAHİL İNSANLARIZ.

Adsız dedi ki...

Eğer bu müslüman bir ülkede yapılıyorsa ve o makinaya atılan hhayvanın eti insanlara satılıyorsa vah halimize. O havyan her halukarda mundar olmuştur. Hayvan eti yemek için önce kanını akıtmak gerektiğini bildiriyor dinimiz. İkinci şık olarak diğer arkadaşın dediğine katılıyorum hayvan oraya atıldığında cansız olarak atılıyor tepkisiz çünkü. Sanırım bıçak vurdukça ayıldı ve bağırmaya başladı. Üçüncüsü böyle bir durumda ortalığa kan fışkırması lazım ortalığı geçtim makinenin içinde bile kan damlamıyor işin ilginç yanı bu. Ama şu bir gerçek ki hayvanı kıydıkları. ALLAH kendi buyruğu dışında can alanı hidayetine erdirsin. Beddua hiç bir şekilde kimseye okumayalım. İnançı insan ALLAH üzerine beddua okumaz.

Adsız dedi ki...

bu vahşeti nasıl yapabilirler böle bişey olamaz bi insan yapamaz çünkü o hayvana böle bi eziyet olması mümkün deil çünkü o hayvan tüm islam alemine bir hediye olmuştur ondan tüm insanlar yararlanıyor süt verior peynir verior etinden yarkurban olarak kesiyoruz bu vahşede nasıl izin verilior tüm isalm aleminin ayaklanması gerekir çünkü bu bir ihnet eyer böle şeylere meraklılarsa kendilerini oraya atsınlar allah yar ve yardımcımız olsun

Adsız dedi ki...

insanlıktan nasibini almamışlarrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

bu nasıl bir insanlıktır
insanlık dışı hayvankar
dilerim allahtan aynısı başınıza gelir
gerçi bu bile az
sizi allaha havale ediyorum o en iyisini bilir yanınıza kalacak sanmayın

Adsız dedi ki...

___bunu yapanlar daha önce hiç mezara gitmemişler doğrusu onlar yakınından bir kimseyide kaybetmemişler... yoo hayır öyle deyil onlar gerçektende mezarın sessizliğine aldananlardır bilmezlerki o mezarın içinde olup biteni görmezlerki mezarda olup biteni zaten görecekte deyillerdir... taki son nefeslerine kadar işte o an insan anlar ve görür ama artık çok geç işte bunlarda o anı bekleyenlerdendir onlar son nefeslerini verecekleri güne kadar beklesinler bizde onlarla beraber bekliyor olacağız onlar bunu bilmesede ...

güner dedi ki...

allah tan dilerim paramparça olursunuz inşallah oineğin eziyet çekerek ölmesi gibi allah hem size hemde ailenize verir inşallah bunu yapan insan olamaz bu mümkün değil böyle insanların kanından şüphe ede allah belanınız versin ne diğim aşşalık insanlar.

ferhat dedi ki...

size selam vermeye bile degmez ama unutmayınki sizin canını< oldugu gibi o hayvandada can var aranızda hiç bir fark yok ama eminimki hayvanlar bile sizden vicdanlıdır allah belanızı versin..

seray dedi ki...

ben gercekten inanamıyorum bunun gıbıler ı allah tekı dunyada bunun bın katını cektrır cehennemlıkler

Adsız dedi ki...

bu vahşet uygar avrupada oluyo arkadaşlar avrupa birliği sevdası olanlar iyi izlesin avrupa uşakları iyi izlesin bu vahşeti yapanların allah cezasını versin

Adsız dedi ki...

çoq qüzel aynısını mcdonalds ta yapıo sizde keyifle o veya ona benzer şekilde işlenen 10.000
ineğin etini(belki At,eşek,keçi,koyun,yada ineği dışkısı toynağı veya diğer iğrenç vücut lif veya kanlarını afiyetle yiyorsunuz yetmiyor bide o iğrenç etlerden kazandıkları para israil e gidiyor

Adsız dedi ki...

bu kadarıda olmaz dedirtenlerden bu nyapan insan değil hayvan hic degil

Adsız dedi ki...

nekadr vahşice insan değil bunlar

Adsız dedi ki...

ey kıyamet gününüden gafil kullar bu yaptılarınız hespın yarın mahşerde nasıl vereceksiniz

Adsız dedi ki...

VALLA BUNU YAPANLAR ÖNCELİKLE İNSAN DEĞİLLER AMA HİÇ MERAK ETMESİNLER YÜCE MEVLAM DA AYNISNI ONLARA FAZLASIYLA YAŞATIR O BİR HAYVAN BİLE OLSA O ŞEKLDE VAHŞİCE KIYILAMAZ ONU YAPANLAR ZATEN HAYVAN BİLE DEĞİL BAŞKA BİR SIFATTALAR BENCE HEPSİNİ YÜCE MEVLAMA HAVALE EDİYORUM PİSLİKLER

Adsız dedi ki...

??????????????????

Adsız dedi ki...

sıfatsiz rezil herifler. bunlara ne insan denir ne de hayvan. yaratik bile denmez sifatsiz serefsizlere... insallah aynisi kendi baslarina da gelir de anlarlar o hayvancagiza ne cektirdiklerini...

Adsız dedi ki...

bunları yapanlar insan değildir bunların ahirette yeri yoktur cehennem bunlar için yanıyor topunu............

cihat dedi ki...

yaşasın zalimler için cehennem olen allah belanızı versin o ineğin yerine sizi atmak lazımdı o makineye ne oldu bu dünyaya herkes zalim olup çıktı arkadaşlar allah rızası için artık islama yönelelim bunların hepsinin olmasının sebebi bizim bu dünyaya verdiğimiz değer insanların yavaş yavaş islam dinini unutmasıdır bence gelin allaha sığınalım diyorum

Muhsin Talebe.. dedi ki...

Bunu yapan insanlara Cenab-ı Hak Hidayet nasib eylesin. Allah onlara, Son nefes de dahil olmak üzere tevbe etmiş, namazlı, niyazlı Müslüman olarak öbür tarafa gitmeyi nasib eylesin. (Amin)

Yoksa işleri yaşş!

Adsız dedi ki...

ingilizce bilseniz başında dead yani ölü yazdığını anlarsınız, inek sesi vermişler. cahil cahil yorum atmayın

Genel Optimizasyon

korku korku ogrish ogrish giyotin giyotin kafa kesme kafa kesme korku videoları korku videoları korkunç korkunç korku izle korku izle otopsi otopsi korku sitesi korku sitesi korku siteleri korku siteleri korkunç videolar korkunç videolar otopsi otopsi izle izle izle video video youtube youtube izlesene izlesene korku hikayeleri korku hikayeleri video izle video izle kafa kesme izle kafa kesme izle infazlar infazlar dehşet dehşet hayalet hayalet işkence işkence sezeryan doğum sezeryan doğum doğum izle doğum izle ruh çağırma ruh çağırma satanizm satanizm satanist satanist satanistler satanistler kürtaj kürtaj