ÖNEMLİ DUYURU!

DİKKAT!
* Korku18.blogspot.com sitesinin içeriğinde korku, vahşet ve aşırı şiddet bulunmaktadır!
* Bu siteye girmek için 18 yaş üstünde olmanız gerekmektedir!
* Siteye girmek için herhangi bir tıbbi rahatsızlığınızın bulunmaması gerekir! (Kalp,hamilelik,mide bulantısı vs.)
* Site içerisindeki materyaller kişilerde psikolojik ve ruhsal bozukluklar yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller kişilerde şok etkisi yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller sizleri şiddete götürebilir!
* Tüm bu uyarılara rağmen doğabilecek tüm problemlerden korku18.blogspot.com sorumlu tutulamaz!

22 Nisan 2008 Salı

Aslanlar insan yiyor!

Aslanlar adamı yakalamış yiyorlar.!



aslanlar insan yiyor, insan yiyen aslanlar, insan parçalayan aslanlar, insana saldıran aslanlar, insan yiyen aslan görüntüleri, insan yiyen aslan izle, insan yiyen aslanlar izle, aslan insan yiyor izle, aslanlar insan yerken, video, video izle, korku izle, korku izleme sitesi, korku videoları

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu ne kadar vahşice birşey o kadar kötü oLdum ki :( tanıdığın bir insan orda asLanLar tarafından yeniyor ve senin eLinden birşey geLmiyor acıdım kadıncağıza doğrusu :( ALLhtan adamLar yetişipte arabayı üstLerine sürdü yoksa adamın kemikLeride kaLmicaktı :(

hasan dedi ki...

gerçekten çok acı verici bi olay çok üzüldüm

Osman dedi ki...

Ben olsaydım o aslanları teker teker silahla vururdum

Ama benim neyşim var orda
Madem Aslanlanları seviyorsunuz ama yakından göremk için kendiniz risk atmayınız.En güvenli yer Arabada.Yoksa Aslanlar HAm yapar
AMA Videoyu baktığımda hiç etkilenmedim.Kendi Düşen alamaz

Adsız dedi ki...

Aslan,ların vahşi bir hayvan olduğunu yemek hususunda biz insanlar gb. seçici olmadıklarını öğrenmiştir ama artık çok geç.Sanırım orada ailesi araç içindedydi,onlar olup,biteni gördü ben onlara üzüldüm,ömür boyu unutamazlar,,adama yazık oldu ama kendi düşen ağlamaz,araç içinden giderseydi merakını,bence maceraperest bir insandı bedeli ağır oldu...(Allah kimseye muhtac etmeden hayırlı ölümler nasip etsin)

musa bayram dedi ki...

olur böyle şeyler alışmamız lazım

Genel Optimizasyon

korku korku ogrish ogrish giyotin giyotin kafa kesme kafa kesme korku videoları korku videoları korkunç korkunç korku izle korku izle otopsi otopsi korku sitesi korku sitesi korku siteleri korku siteleri korkunç videolar korkunç videolar otopsi otopsi izle izle izle video video youtube youtube izlesene izlesene korku hikayeleri korku hikayeleri video izle video izle kafa kesme izle kafa kesme izle infazlar infazlar dehşet dehşet hayalet hayalet işkence işkence sezeryan doğum sezeryan doğum doğum izle doğum izle ruh çağırma ruh çağırma satanizm satanizm satanist satanist satanistler satanistler kürtaj kürtaj