ÖNEMLİ DUYURU!

DİKKAT!
* Korku18.blogspot.com sitesinin içeriğinde korku, vahşet ve aşırı şiddet bulunmaktadır!
* Bu siteye girmek için 18 yaş üstünde olmanız gerekmektedir!
* Siteye girmek için herhangi bir tıbbi rahatsızlığınızın bulunmaması gerekir! (Kalp,hamilelik,mide bulantısı vs.)
* Site içerisindeki materyaller kişilerde psikolojik ve ruhsal bozukluklar yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller kişilerde şok etkisi yaratabilir!
* Site içerisindeki materyaller sizleri şiddete götürebilir!
* Tüm bu uyarılara rağmen doğabilecek tüm problemlerden korku18.blogspot.com sorumlu tutulamaz!

21 Nisan 2008 Pazartesi

Adamı kazığa dikiyolar!

Bu adamı kazığa dikmelerinin sebebinin ufak bir kız çocuğuna tecavüz ettiği öne sürülüyor.



adamı kazığa dikiyolar, adamı kazığa oturtuyolar, kazığa dikme videosu, kazığa oturma izle, kazığa dikme izle, kazığa oturtma görüntüleri, kazığa dikme görüntüleri

20 yorum:

Kroshka dedi ki...

eğer ki bir çocuğa tecavüz ettiyse fazlasıyla haketmiş!

Adsız dedi ki...

EGER YASALARI BUYSA BUNU YAPMIYACAK TI BENCE COK AGIR ÖDEMIS BEDELINI

Adsız dedi ki...

izlediğim videolardan kendimi en kötü hissttiğim video bu düşünsenize bi kıçınıza sivri sopa sokuyorlar o sopa bütün organlarınızı delip sırtınızdan çıkıyor ayyyyyyy tüylrim ürperdi

Adsız dedi ki...

Hiçbir suçun cezası ölüm olmaz bide böyle bi işkence asla...
Öldürüyorsan kes kafasını gitsin...
ne olduğunu bile bilmez bari.

Adsız dedi ki...

vallaha suç ne olursa olsun bir insan işkenceyi hak etmiyor allah böylemi emrediyor çok yanlış bir davranış allah bunu yapanları ve o alkışlayanları o adamın yerine katar inşallah.

Mustafa dedi ki...

bos bos konusmayi birakin ya yok haketmiyormus yok bilmem ne....sizinde colugunuz cocugunuz vardir mutlaka,istermisiniz biri onlara tecavüz etsin veya iskence etsin?insanin basina gelmedimi konusur böyle bos bos.hergün görüyoruz tv´de evlatlari ölen analar nasil beddualar ediyolar öldürenler hakkinda....biraz gercekci olalim,kim neyi hakediyorsa o cezayi cekecek cocuga tecavüz edene böylesi bile cok cok az.....

Adsız dedi ki...

benimde evladım var yapmışssa en gselini yapmışlar bede aynısını yapardım

Adsız dedi ki...

MERHABA,
Arkdşlr bence tecavüz yapmışsa bence az bana kalsa ruhuda benim olurdu ruhunuda rahatlık vermezdim bunlar kacabileceklerini veya kurtulabileceklerini sanıyorlarsa yanılıyorlar Allah bile yardım edemez onlara hiç birşey yardım edemez bu dünyada bedeni rahalık asla görmez vede öbür düyada ruhuda asla rahatlık göremez asla izin vermezdim ne acılar çektirirdim insanlığın çekmediği acıları çektirirdim...

Adsız dedi ki...

harbiden tecavüzcüyse az bile yapmişlar bana göre

Adsız dedi ki...

Bu adam suçlu olabilir ama bu ceza fazla ağır bence.O adamı kazığa oturtmak yerine çalıştırsınlar.Hem de devlete yararı olur.

Adsız dedi ki...

bece cok fena cekmıs cezasını

Adsız dedi ki...

aslında çok iyi olmuş o küçük çocuk kimbilir ne kadar acı çekmiştir onun bin beterini çeksin böyle adi insanlar

Adsız dedi ki...

mustafa kardeşim çoook güzel konuşmuşsun destekliyorum

ulkucuzafer dedi ki...

cok kotu ama benim cocugumada tecavuz etseler o adami boyle cabucak kazik sokupta oldurmezdim , 5 dakkada olur ya o kan kaybindan , ben o adami oyle bi yapardim ki , o pis herif sonunda bana kazik sokta olayim diye yalvarirdi !!benim de cok piskopat fantazilerim vardir ha , bu daha ne ki !!ben bide cerrahim , yani olmez benim elimden ama oldur diye yalvarir , yasasin tecavuzculer icin cehennem

Adsız dedi ki...

tabiki yaptıyza hakeder,ama orada o kadar çabuk iftiraya uğrayabiliyorsun ki yapsan yapmazanda, yargısız infaz olduğundan yüzde 80 suçsuz, idam ediliyor,bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen!yani,kazığı bile bile,tecavüz edecek adam,bir kere yoktur!ne kadarda abaza olsa..

Adsız dedi ki...

ben kamil böyle adamlara az bile böyle ölüm.öyle birşey yapmaliki böylelerine son nefesine kadar hergün işgence yapmalı.5 dakikada ölmemeli.rabbim hiç bir anaya babaya böyle bir olay yaşatmasın.evlatlarımızı korusun.bu gibi mahlukatları taş yapsın.

Adsız dedi ki...

HE NE OLURSA OLSUN biz insanlar karar vereemyiz adam bu sekilde öldürülmesi biz allahin yaninda neyizki kimiz? hic birsey bise düsmezbu tür cezayi ona vermek adam hak ettiyi cezagi zaten ya bu dünyada yada ahirete zaten cekecek. YÜCCE RABBIM ANNEMIZDEN BILE MERHAMTELIRDIR llah merhamet eylerken biz kim oluorsda allahin isine karisip öyle bir cezayi veriyoruz.

Adsız dedi ki...

biraz dikkatli izleyin...kamera bir diger adami gösteriyor bir kaziga sokulan adami...bir filmdeki gibi gecisiler var...

Adsız dedi ki...

ben bu filmi dün tesadüfen izledim ve uykularım kaçtı ve tüylerim diken diken oldu düşünsenize ülkemizde böyle bir idam cezası var ve birisi size iftira etti ve sizin de suçunuz yok fakat ispat edecek şans ınıda size vermiyorlar bu durumda ne yapardınız bir düşünün halen o filmin tesiri altındayım

Adsız dedi ki...

birde bunu yaramazlık yapan çocuklara izletmeli eğer böyle bir yaramazlık yaparsan(yaramazlık:cinsellikle ilgili oyunlar mesela:doktorculuk,evcilik gibi)sonun bu adam gibi olur denmeli eğer ille de cinsellikse doğru kişilerden ve eğitimli kişilerden yardım alınmalı herkes bilinçlenmeli bence

Genel Optimizasyon

korku korku ogrish ogrish giyotin giyotin kafa kesme kafa kesme korku videoları korku videoları korkunç korkunç korku izle korku izle otopsi otopsi korku sitesi korku sitesi korku siteleri korku siteleri korkunç videolar korkunç videolar otopsi otopsi izle izle izle video video youtube youtube izlesene izlesene korku hikayeleri korku hikayeleri video izle video izle kafa kesme izle kafa kesme izle infazlar infazlar dehşet dehşet hayalet hayalet işkence işkence sezeryan doğum sezeryan doğum doğum izle doğum izle ruh çağırma ruh çağırma satanizm satanizm satanist satanist satanistler satanistler kürtaj kürtaj